Monday, September 26, 2011

jenguk2 blog...

da lama rasanya x jenguk blog aku ni, rindu plk ngan blog... hye ape kbr sume kwn2 blog??? harp sume sihat dan di bawah lindungan Allah swt...
pejam celik pejam celik da dekat 5 bulan aku dk goyang kaki kt umah,,, heeeee hbs belajr memg mcm ni, tggu kerja..
dalam masa 5 bulan tu mcm2 terjadi, dlm msa 1 bln 2 org ahli keluarga aku meninggal dunia, al-fatihah untuk kedua2nya... smoga d tempatkan bersama para solehin...
bln 10 ni plk insyaallah aku akan konvokeseyen,,,, da besaa daaaa ank mak.... mst mak bgga kn dgn kta.... tq makkkkk.... krn dorongan mak la kta berjya hri ni, kta tau, hri2 mak doa utk kta kn....
kta xde kt umah, mak selalu call, kta xcall (msa dlu cap aym ckit, tkt hbs kedit), kta kt umah, selalu mak berleter.... wahhhhhhhh best sgt dgr mak berleter...
kta selalu main kucing pon mak ambk kesah, kta tgk tv selalu pon mak ambk kesah, kta bgn lambt pg pon mak kata kita ank dra malas, kta xmsuk dapor pon mak kta xpndai msk (pndai jgk la msak ikan goreng tu, kira ok r)...
mak memg sume ambk kesah, kdg2 dia buat kta mcm bdk keck, mcm bdk tdika dia buat, tp ak xkesah lah heeeee...
itu lah mak. klo xde dia suruh balik.... ade dia membebel... ak ok je, jnji blh dk umah, hr2 tgk mka mak pon xpe,,,, bestttttttt....heeeeeeeeee
xde ape dh nk cite... ak kuar dlu... byee

0 comments:

Post a Comment