Wednesday, January 5, 2011

acer and me...


ni dia laptop kesayanganku,,, sekarang dia da merajuk dengan aku, tak tau la macam mana nak pujuk,,, hari tu dia wat hal tapi aku tak layan dia, dia ok je lepas tu tak de la nak merajuk lama-lama. tapi sekarang dia merajuk sampai tak nak berakti dah kat aku... kan aku jualkan, nanti dia menangis aku lagi la tak tau nak pujuk... macam mana ni????
laptop ni nama dia acer,,, baru 3 tahun dia bersama dengan aku, aku kt upm dia pon ikut jugak, kalau aku kat rumah dia pon sibuk nak ikut balik, kalau aku sibuk nak wat asignment dia akan sibuk tawarkan diri nak tolong aku, sebab tu assignment aku selalu siap je... aku sayang la kat dia, time aku susah senang dia selalu bersama aku. erm ape la nasib kau ye laptop, aku yg kata ko merajuk, entah2 ko sakit tak??? sebab sejak aku beli tak pernah kot aku bawak ko pergi klinik. may be sekarang ko da sakit tenat kot,,, oh tidakkkkkk!!! jangan tinggalkan aku acer... i love u so much acer... nanti aku menagnis klu ko tinggalkan aku... aku sedih ni sambil2 cerita psal ko acer.
tapi acer aku selalu tunggu ko sihat, aku nak kawan dengan ko, ko lah kawan aku time aku boring, ko simpankn aku game, macam2 game ko ada,ko yg main ngan aku kn, time aku kalah ko suruh aku main lg, time aku menang ko suruh ak berhenti dulu... erm tapi sekarang ko tak macam dulu lagi..

bye2 acer... aku rindu kamu...

2 comments:

  1. Salam....tgh2 blogwalking, tjumpa blog ni n terbaca entry ni..hehe. anyway, sy doakan smoga Acer cpt sembuh...

    ReplyDelete
  2. wsalam... alhmdulillah,,acer da sembuh... rm350 da terbang... wow satu jumlh yg besr bg seorg pelajr...heheh

    ReplyDelete

2013 sehingga 2019

assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh... kali ni rasa nk cerita diri sendiri, dari pertama kali kenal dengan jantung hati saya. ...