Wednesday, January 19, 2011

peristiwa pagi khamis... i like it...hehehe

“malasnya nak bangun pagi2 ni”…. Itu lah selalu yg di ucap di bibirku setiap pagi, tak boleh jadi, kna bangun jugak… ah hari2 aku bermonolog dengan hati yang baik dan nafsu yang jahat. Tapi selalunya hati yang baik la menang… itu aku suka hehehe. Tapi pagi tadi macam lain je,,, tiba-tiba bunyi sms dalam pkul 6.14am… wow sape bg sms pg2 ni,ke ade yg nk sabotaj aku ni pagi2 da sibuk sms aku, aku ni bz macam YB pon ade gk… pastu ak dengan malas2 je bkak sms (selalu je malas, xtau la bla aku ni rajin)hahaha. Astghfirullahal azim,,, bulat mataku membaca sms yg baru sampai tadi… betul ke yang aku baca ni, macam tipu pon ade, macam betul pun, betul la kan memg betul.

Haish rupa2nya S.I.K ;-) yang mesej aku… terus aku bangun dan cepat2 pegi ambk wudhu’ dan mcm biasalah mesti la solat subuh… lepas je aku solat, aku bukak sekali lagi mesej td… erm memang sah S.I.K ;-) yg hantar… klo S.I.K ;-) yg mesej memang akan jadi kelam kabut hahahaha… aku pun tak tau kenapa… hampeh betul…

Mesti ade orang tertanya-tanya, sape S.I.K ;-) tu? tu pun nk kna cerita ke… xpayah lah. Saje je bercerita tentang ni,,, jangan bimbang tak de kaitan antara yang masih hidup atau yang dah lama meninggal dunia. Har3…… mengisi masa lapang da… ok lah da xde ape yg nak cerita… selamat hari khamis semua…

0 comments:

Post a Comment