Tuesday, April 19, 2011

majlis makan malam pelajar bahasa arab upm heeeee


aku n kwn aku... ajk dekorasi n tempt vs ajk mkanan heheeheheheh


tgh bincang2 ckit... perkara yg plg pentg dlm menjlnkn sesuatu mjlis heeee


ni msa cri2 meja dlm stor heeeee



malam sblum mlm kjadian heeee... bertungkus lumus siapkn dewan heeeee


msa hbs da mkn... bnyak giler ak makan... Alhmdulillah, rezeki dr Allah heeeee



cntik x susunan tu...weeeeee...


ni time ambk cnderahti ngan pengarah... weeeeee :)


msa habis majlis makan malam dh... sje posing2...

terima kasih sume kwn2 yg bnyak bntu aku dlm menyiapkn dewannn... aku hrgai jasa kalian semua... syukran wajazakumullahu khairal jaza'....
أحبكم حبا شديدا.... شكرا على كل حال

No comments:

Post a Comment

2013 sehingga 2019

assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh... kali ni rasa nk cerita diri sendiri, dari pertama kali kenal dengan jantung hati saya. ...