Sunday, April 3, 2011

relakanlah...

dia

yang tinggalkan aku

yang menyakitiku

yang tak pernah merasai ape yang aku rasai

kini dia,

bahagia

lupa dengan sekelip mata

siapa aku

dengan kehidupannya

yang tidak tahu di mana penghujungnya

dia

yang dulunya tercari-cari prinsip diri sendiri

tidak segan lagi

melakonkan watak kolot

dengan murah maruah

di pentas pandanganku…

pergilah

tiada siapa yang menyekat lakonan itu

teruskan

sehingga dirimu

merasakan

itu salah

itu khilaf

itu permulaan yang tidak baik

itu kerja bodoh

itu tidak patut

itu lah sebenarnya dirimu…

aku

akan serahkan diriku dan seluruh hidupku

untukMU Allah

yang selalu membuka

pintu cinta

pintu rindu

pintu kasih

pintu taubat

pintu rahmat

untuk seluruh hambaMU yang terleka seketika

terima kasih tuhan

kerana kasihkan hambaMU

yang terleka seketika

yang lalai padaMU hanya secebis waktu…

kembalikan aku ke dalam cinta abadiMU

No comments:

Post a Comment

2013 sehingga 2019

assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh... kali ni rasa nk cerita diri sendiri, dari pertama kali kenal dengan jantung hati saya. ...